عاشق تنها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوستت دارم ها...آه... چه كوتاهند...

 

 


 

غم نگاه آخره

 

 

 تو لحظه ی خداحافظی

 

 

گریه ی بی وقفه ی من

 

 

  تو اون روزای کاغذی

 

 

  قول داده بودیم ما به هم

 

 

 که تن ندیم به روزگار

 

 

  چه بی دووم بود قول ما

 

 

 جدا شدیم آخر کار

 

 

تو حسرت نبودنت

 

 

 من با خیالتم خوشم

 

 

  بار بستم از این دیار

 

 

  آرزو هامو میکشم

 

 

 کوله بارم پر حسرت

 

 

 دلم یه دنیا درده

 

 

مثل آواره ای تنها

 

 

 تو خیابونی که سرده

 

 

  تا خیالت به سرم میزنه گریم میگیره

 

 

 آروم آروم دل تنگم داره بی تو می میره

 

 

 گل مغرور قشنگم

 

 

من فراموشت نکردم

 

 

بی تو اینجا رو نمیخوام

 

 

  میرم و بر نمیگردم

 



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت0:25---13 آذر 1391
وبلاگت خیلی قشنگه همین انتظارم داشتم

اميد اقا
ساعت20:31---18 آبان 1391
زيبا بود

حسام
ساعت15:06---18 آبان 1391
سلام دوست خوبم،وبلاگ خیلی قشنگی داری

ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی/آتش به شب تار زدی خسته نباشی/ای غصه دمت گرم که در لحظه شادی همه،با رگ من تار زدی خسته نباشی.دمت گرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط nadiya nourozi در 14:40 | |